Vårkänsla i köksfönstret

I helgen var det lite varmare än vanligt, så jag började få lite vårkänslor och gjorde slag i saken och satte upp nya gardiner i köket. De tjocka röda gardinerna som suttit uppe sen advent fick lämna plats för ett par tunna ljusa tingestar som jag köpte på rea i Borås härom helgen. De släpper igenom så mycket mer ljus! Köksfönstret är alltså redo för vår. (Att vintern återkommit med full styrka sen dess är ju en annan sak... men ljuset kan ingen ta ifrån mig!)

65514-109

Notera särskilt min Singer-maskin som är bra mycket äldre än jag, men som fortfarande fyller sin funktion! (och lite väl ofta står på köksbordet eftersom jag sällan orkar ställa tillbaka den efter användning!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fint ert kök ser ut!! Blir sugen på att sätta upp egna gardiner i mitt eget kök, när nu det blir... =)

2007-02-23 @ 20:19:25
Postat av: UlrikaK

Alltid bra att ha något att se fram emot! ;-)

2007-02-24 @ 09:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback