Tjejsnack v. 1

Jag tänkte att jag skulle ta och bli lite mer aktiv på den här bloggen igen. Därför tar jag upp tjejsnackandet igen. Lite onödig info om mig själv kan jag ju alltid bjuda på!

Jul & nyår

· Vad fick du i julklapp?
Oj, en massa saker! T ex ett presentkort på massage, ett halsband, ett armband, en prenumeration på Allt i Hemmet, lite nya bas-linnen, en bok om Oskarshamns 150-års jubileum...

· Bästa/sämsta julklappen du fick?
Det kan jag inte säga. Men jag ser mycket fram emot massagen. Och jag har redan använt mina smycken flera gånger.

· Bästa/sämsta julklappen du gav bort?
Jag är nog mest nöjd med pappas julklapp. Två biljetter till DN-galan. (Dem köpte jag dock tillsammans med mina bröder)

· Hur firade du nyår?
Jag och sambon firade själva hemma. Vi klädde upp oss, dukade fint, lagade en massa god mat och hade det bara allmänt trevligt.

· Har du något nyårslöfte?
Nej, men jag har många förhoppningar inför året. De handlar främst om jobb och bröllop.

65514-99

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den där biljetten fick du till! Den värsta måste väl ha varit den "onna" chokladasken.. den var ju absolut inte bra ;) Kul att halsbandet kommer till användning.. Ha det bra!
Lampskärmarna ligger hos mor och far nu. Får diskutera hur de ska vara?

Postat av: Elin

God fortsättning! Jag tror ni klarar er bra utan tv... Vi skulle nog behöva prova på det någon gång. När jag är klar med skolan ska jag ta itu med mitt sociala liv igen! Kram!

2007-01-06 @ 21:10:38
Postat av: UlrikaK

Martin: Ja, jag glömde visst att fylla i "sämsta". Jag har lite planer på att åka till O-hamn sista helgen i jan. Då har jag ju två veckor på mig att tänka ut nåt innan vi kommer och våldgästar! =)

Elin: Ja det går faktiskt väldigt bra! Lycka till med finalen av studierna och välkommen ut till oss på "andra sidan"! ;-)

2007-01-07 @ 00:25:27
Postat av: Frippe

Hittade äntligen länken från martins sida till din blogg, va värst va du vart flitig, har suttit och sträckläst den ett tag nu... nästan så jag får fixa en jag oxå nu när båda ni två är flitiga bloggare. kommer juhända mycke intressant nu när jag ska flytta hem på halvtid, kanske hinner blogga nåt intressant innan morsan har ringt och skvallrat om vad som försigår där hemma.

Jag har en liten tjänst att be dig om imorgon eller idag blir de ju nu, hör av mig framåt kvällen!

kram på dig pysselmaja!

2007-01-07 @ 03:57:53
Postat av: UlrikaK

Så det är det du gör istället för att skriva uppsats... jag säger då det!! ;-)

2007-01-07 @ 12:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback