Tjejsnack v.2

Kroppen

· Vad tycker du om din kropp?
Jag tycker bra om min kropp. Den fungerar som den ska!

· Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och hur skulle du förändra det?
Det kan jag inte svara på

· Vad är du mest nöjd med på din kropp?
Att jag har en slank figur

· Vad är du mest missnöjd med på din kropp?
När jag provar jeans är det låren, annars är jag inte direkt missnöjd med något

· Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha för en dag, och varför?
Kate Winslets kanske. Det skulle var kul att testa en fylligare, kvinnligare kropp.

65514-99

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad kul det vore om vi kunde byta kroppar för en dag! Så får du känna kurvorna och jag slankheten... =)

2007-01-09 @ 21:24:49
Postat av: UlrikaK

Ja visst vore det!! =)

2007-01-09 @ 23:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback