Vackert vitt snötäcke

Jag tycker att det är så otroligt vackert med nyfallen snö. Landskapet får en helt annan prägel. Det känns som om snön har en lugnande effekt, och det blir ju så mycket ljusare! Därför är jag nu lycklig över att vi äntligen fått lite snö, och att den faktiskt ligger kvar!! Igår försökte jag övertala sambon om att vi skulle gå ut och leka lite i snön. Han var inte helt entusiastisk över idén, så jag fick nöja mig med en långpromenad. Inte så illa det heller!

65514-98

65514-97
Vi fick i alla fall se andra leka i snön!

Helgen har annars varit lugn och skön. Vi har varit och hälsat på våra föräldrar i O-hamn. Inte helt oväntat har vi blivit bortskämda med massor av god mat och trevligt sällskap. Mycket trevligt! Batterierna är alltså laddade, vilket kan behövas eftersom en ganska intensiv vecka med långa dagar väntar.

Kommentarer
Postat av: Martin

Vore ju trevligt om snön ligger kvar då jag kommer hem så iaf jag kan få leka lite i snön. Men känner jag den där stan rätt så har snart blasket tagit över..

Postat av: UlrikaK

Ja, man kan ju aldrig veta... gissa varför jag var snabbt framme med kameran ;-)

2007-01-29 @ 18:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback