En ny kamera har blivit min

Efter mycket funderande fram och tillbaka, beslutade jag mig äntligen för att slå till på en digital systemkamera. Förra veckan traskade jag iväg till fotobutiken och kom hem med en Nikon D40.

Jag har inte hunnit använda den så mycket än, men jag känner redan att jag kommer ha mycket nytta och glädje av den. Tidigare har jag bara använt kompaktkamera, så jag har mycket att lära. Men oj vilka fina foton jag kommer kunna ta sedan!

Jag kan visa några nybörjarfoton jag tog förra veckan med min nya leksak.
65514-171
Kyrkan är för övrigt den vi kommer gifta oss i!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefina bilder!! Roligt med ny kamera =)

Postat av: UlrikaK

Tack så mycket! Ja, det är superkul!

2007-07-25 @ 23:54:06
Postat av: AnnaK

Fina bilder, speciellt den på prästkragarna. =)

2007-07-28 @ 21:36:04
URL: http://annakmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback