Sju sorters blommor

Midsommarhelgen har passerat och den har verkligen varit till belåtenhet. Det har varit många kära återseenden och en del nya trevliga bekantskaper. Förutom allt regnet på midsommarafton har allt varit toppen. Men eftersom vi redan innan bestämt oss för att ha festen på en inglasad altan gjorde det egentligen inte så mycket att regnet öste ner.

Jag vågade inte lägga sju sorters blommor under kudden i år. Tänk så jobbigt det kunde ha blivit om jag drömt om någon annan än min blivande! ;-) Jag stannade istället till på vägen hem idag och plockade blommor och satt dem i en vas. Så nu har jag midsommarkänsla i vardagsrummet några dagar till.

65514-161

Kommentarer
Postat av: kicki

Samma sak gjorde jag, har ju världens underbaraste man och vill absolut inte drömma om någon annan...
kram kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback