Ett bröllopsfynd!

Jag har ett tag varit inne på att använda tapet till inbjudningarna och andra trycksaker. I helgen var jag (med sambon i släptåg!) och tittade lite. Vi hittade en fin tapet i vitt och metallic, men min snåltarm protesterade lite eftersom den kostade 500 kr/rullen. Inte så stor summa i sammanhanget kanske, men i alla fall...

Idag gick jag en sväng på stan efter jobbet, och passade på att gå in i färgbutiken där. Gissa om jag blev nöjd när jag hittade en annan fin tapet, för 136 kr!! Jag tänkte slå till på stört, men den trevliga herren i butiken erbjöd mig en provbit att ta med hem. Det kunde jag ju inte tacka nej till! Så nu kan jag experimentera lite med min provbit och se att mina idéer verkligen funkar innan jag halar upp plånboken. Vilken service! Om allt funkar som jag hoppas kommer det här att kännas som ett riktigt fynd!

Kommentarer
Postat av: martin

Alla sparade kronor är tjänade kronor (eller hur det nu var) Min lilla geniknöl jobbar ferbrilt angående idékläckandet. Men det är inte lätt..

Postat av: Camilla

Åh, men grattis till ditt fynd!
Man blir alltid lika glad när man kan köpa något fint för en billig penning. :)
Ja, det var en helt otroligt fin helg.
Jag stortrivdes och hade hur kul som helst.
Ni måste definitivt åka dit på en tur i sommar.
kram

2007-05-25 @ 23:51:17
URL: http://camilla1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback