Jag har köpt skor!

Det kanske inte låter så himla märkvärdigt att jag har handlat skor... det gör ju folk, särskilt kvinnor, mest hela tiden. Men nu är det så att jag äntligen inhandlat skorna jag började spana på tidigt i våras. Jag tyckte då att de var urtjusiga och skulle passa utmärkt på bröllopet. Men eftersom det var så lång tid kvar blev det ingen affär.

Jag använder väldigt sällan skor med hög klack och hade därför en liten förhoppning om att kunna ha mina gamla studentskor (som mamma av någon märklig anledning sparat). Detta för att slippa köpa nya för bara ett tillfälle. I helgen visade det sig dock att dessa inte passar längre. Jag blev alltså tvungen att köpa nya, och varför inte ta tjuren vid hornen direkt och slå till på pärlorna jag spanat på tidgare (som dessutom fanns kvar!)...
65514-150
Jag hoppas nu att ni är flitiga med festinbjudningar i sommar, så att jag får anledning att använda dem fler gånger!! =)



Foto: Vagabond

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh, vilka fina skor.
hehe, tackar, jag gillar att nallen också fick vara med :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback