Ledighet du sköna...

Fyra dagars ledighet börjar närma sig sitt slut, men det har varit så skönt! Det har nästan känts som semester... tänk vad man vänjer sig fort!! Jag försöker nu lobba för att vi ska försöka få åtminstone en veckas semester tillsammans i sommar. Sambon lovade att kolla upp möjligheterna till ledighet nu i veckan. Hoppas, hoppas!!

Idag tog jag och en kompis en lång härlig fika på en uteservering inne i stan. Det var så roligt att bara sitta och snacka en massa. Tyvär kalkylerade jag inte med solljuset som sköljde över oss. Så nu har jag en kraftigt rosa nyans i halva ansiktet. Det ser inte riktigt klokt ut! Tur att jag inte ska träffa en massa folk på jobbet imorgon =)

Hoppas ni också haft ett skönt veckoslut!

Kommentarer
Postat av: kicki

Tittade in på din sida,,fin blogg du har.
Ja visst är det väl härligt när man kan sitta ute och fika, här i Värmland har vi lite för kallt än men det kommer..
kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback