Välbehövlig shopping

Idag har mamma och pappa varit på besök. Det är alltid roligt när någon kommer och hälsar på! Efter en snabb fika hemma hos oss följde jag med dem ner till stan. De hade inte så många ärenden egentligen, men jag lyckades faktiskt hitta två blusar. Det var verkligen välbehövligt att fylla på garderoben lite! Mamma shoppade också lite, och pappa som tålmodigt väntade på oss kommenterade ganska träffande att "ni är ju inte riktigt klädda utan en sån där liten påse". Han är härdad han! =D

Efter ett tag anslöt Peter och vi åt en god och väldigt riklig middag på en kinesisk restaurang tillsammans. Lyx att slippa laga mat ibland, och dessutom få trevligt sällskap!

Kommentarer
Postat av: zella

indiska? haha

Postat av: UlrikaK

Nej, till hans stora glädje var det stängt igår! ;-)

2007-05-07 @ 18:41:52
Postat av: Camilla

Hejsan!
Åh, dagen var helt perfekt. Otroligt mysigt och fint väder, jag vill inte ändra ett dugg.

Jag gillar din pappas kommentar om påsarna, och han har ju mer rätt än vad han kanske tror? ;)

Kram Camilla

2007-05-07 @ 19:15:23
URL: http://camilla1.blogg.se
Postat av: UlrikaK

Åh va härligt!

Ja han har sina stunder vår far! ;-)

2007-05-07 @ 20:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback