Vår i kolonin

Trots att det inte varit så värst varmt de senaste dagarna, har känslan av vår varit påtaglig. Överallt blommar det som aldrig förr, och det är så otroligt vackert. Så här års blir jag så grymt avundsjuk på alla som har en liten trädgård med blommande fruktträd i! Vill ha!!

För att få en liten dos av trädgårdsanda tog jag härom dagen en promenad genom koloniområdet som ligger här i närheten. Det är verkligen som att komma in i annan värld när man passerar grindarna. Det är så avslappnat och trevligt, samtidigt som man inte kan få nog av att titta på all vacker grönska. Det är kanske koloni-ägare jag borde bli?!

Jag bjuder på en bild som jag smygtog på någons blommande träd =)

65514-141

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback