Julkänsla

I helgen har faktiskt de första jul-känslorna gjort sig påminda. Det började med att vi igår åkte upp till O-hamn för att träffa Peters bror innan han drar iväg till Österrike. Eftersom han inte kommer att vara hemma över jul passade vi på att duka lite juligt och dricka glögg på kvällen, bara för att få uppleva någon form av jul tillsammans.

Idag fick jag med mig hela familjen Ericsson på julmarknad på Fredriksbergs herrgård. Det var en mysig liten marknad, där egentligen bara snön fattades!

65514-204

Kommentarer
Postat av: Martin

Det svider i mina "antiförtidigjul-öron" att höra.. Men om man ska fira jul av sådana anledningar så får det väl vara ok då..

Postat av: Petter

Jag vill också ha julkänsla...

2007-11-28 @ 01:32:02
URL: http://sandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback