1 årig förlovningsdag

Herr Ericsson tycker inte att förlovningsdagar är så mycket att fira nu när vi har bröllopsdagar att tänka på framöver. Men eftersom vi hann gifta oss innan vi fick anledning att fira vår första årsdag av förlovningen lobbade jag för att vi skulle uppmärksamma dagen på något sätt i alla fall. Man kan ju inte fira för mycket tycker jag!

Jag fick gehör för mina önskningar så igår slog vi på stort med pizza på stan och bio-besök. Det ni! ;-) Det roligaste var att jag till råga på allt lyckades få med mig maken på filmen Hairspray, en musikal...! Han måste verkligen gilla mig!

En trevlig kväll blev det, och jag känner mig nöjd över att på ett år ha avancerat från ingen ring - till två!



65514-195

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en lyckad helg!
Det hade jag med... :-D

2007-10-22 @ 18:52:29
Postat av: Camilla

Åh, det låter som en riktigt fin dag.
Jag har faktiskt också sagt lite lätt att jag vill se Hairspray till Frippe, men jag tror inte att det var särskilt tilltalande för honom...
Kanske behövs en årsdag för det? ;)

Postat av: Martin

Oj då! En musikal.. inte illa! Varje dag är ju iofs en fest i sig =)

Frippe följer nog med på allt som inte har med spöken att göra..

2007-10-23 @ 18:00:45
URL: http://storfrippe.blogg.se
Postat av: Ulrika

Elin: Det var roligt att höra!

Camilla och Martin: Trot eller ej men det var i princip lika många män som kvinnor i salongen! =)

2007-10-23 @ 20:16:42
Postat av: Martin

Och folk säger att kvinnor inte har någon makt i dagens samhälle.. snicksnack!

2007-10-25 @ 00:42:32
URL: http://storfrippe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback