Favoritfoto

Det är inte alltid de estetiskt snyggaste fotona som är de bästa. Ett av mina favoritfoton från bröllopsfesten är detta...
65514-191


Jag syns knappt (vilket är roligt i sig eftersom man förväntas posera tillsammans på varenda kort) men det gör däremot alla fotograferna. En oerhört lyckad ögonblicksbild!

Dessutom ser man tårtan som inte alls såg ut som vi beställt. Det finns inte på min karta att välja lila rosor till exempel... Efteråt har vi insett att det nog blev en förväxling på konditoriet. Vi bara skrattar åt det eftersom tårtans utseende känns så oviktigt. Men kanske finns det nån därute som blev jätteledsen över att få vår tårta!?

Ha en skön helg och glöm inte att ta fram kameran. Kanske får du till ett riktigt kalas-foto?! =)

Kommentarer
Postat av: Martin

ja den blev jag faktiskt ganska nöjd med.. en av få bilder som inte "blixtades bort" av alla andra kameror.. En lite extra krydda är att jag är nästan säker på att det är den andra biten ni skär och inte den första.. Men det är bara nästan säkert. Säg till hur och när ni vill ha lite bilder. Jag har inte så många men det är några iaf..

Postat av: Martin igen

Ok sorry.. trodde att det var den bilden jag har på min dator.. Har iaf en som är helt identisk. Inte meningen att sno cred från sture ;)

2007-10-06 @ 14:13:19
URL: http://storfrippe.blogg.se
Postat av: Ulrika

Lite cred för att välja en annan vinkel än "alla andra" får du iaf om du har ett likadant!

2007-10-06 @ 16:02:48
Postat av: Anna

Känner igen situationen!
Efter att ha samlat in bildern från släkt och vänner har jag samma situation skildrad från fyra håll.... =)

2007-10-06 @ 23:04:55
URL: http://hallakulle.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Själv såg jag er bakifrån... =) Det var nog ingen som märkte att det inte var "er" tårta. Det var iaf väldigt god! Rosorna var riktigt färska! Kram på er!

2007-10-07 @ 18:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback