Foton i brevlådan!

Idag kom paketet med foton som vi ska använda till tack-korten. Jag är mycket nöjd med dem. En stor fördel med att köpa rättigheterna till sina foton är ju att man kan redigera och framkalla dem som man vill. Jag gissar att det blir några timmars pyssel i helgen när dessa ska monteras och skrivas... men det ska bli skönt att få det gjort.

Jag fick en liten inspirationskick av fotoleveransen och passade på att skicka in material till bröllopsannonserna. Förhoppningsvis kommer de in i lokaltidningarna på lördag. Håll utkik ni som bor i våra trakter!

Tidigare idag ringde jag till infektionskliniken för att höra om vi behöver någon form av vaccin inför resan. Det behövde vi visst. Den vänliga damen i luren suckade djupt när jag talade om hur snart vi åker. Jag som tänkt ringa så många gånger... varför ska det vara så svårt att få tummen ur i tid?? Hon lyckades i alla fall hitta en ledig tid veckan innan vi åker. Jag vet inte om vaccinet hinner ge så mycket verkan, men besprutade ska vi bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback