En helt vanlig dag

Jag satt och filosoferade lite tidigare i kväll och insåg att detta har varit en alldeles vanlig dag, så som mitt liv ser ut just nu. Men livet förändras ju ständigt av olika orsaker, och därför fick jag för mig att göra ett litet avtryck av just den här dagen. Vem vet... om ett år kanske detta känns väldigt avlägset (eller väldigt bekant!);

6.45 Alarmet på mobilen ringer
7.40 Peter skjutsar mig till jobbet
7.50 Loggar in i datorn och börjar jobba
11.45 Lunch med matlåda (spagetti och köttfärssås)
12.15 Fortsätter jobba
15.45 Promenad bort till Friskis & Svettis
16.00 Medeljympa
17.15 Peter hämtar mig utanför Friskis
17.30 Dusch och fix
17.45 Peter serverar ugnspannkaka
18.15 Surfar runt på bloggar och redigerar några foton i Photoshop
19.45 Stryker kläder och tittar på TV-program om extremt feta amerikanare
21.00 Kaffe och choklad framför TV-serien House tillsammans med Peter
22.00 Plockar in tvätten och surfar lite till
23.00 Går och lägger mig och läser
23.15 Somnar förhoppningsvis

Hur ser din vardag ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback