Bänkskivan på plats

Jag var lite rädd att leveransen och monteringen av vår nya (rätta) bänkskiva skulle sammanfalla med vårt barnafödande. Men så blev lyckligtvis inte fallet! I fredags var IKEA-bilen här och levererade skivan och idag på förmiddagen har jag haft sällskap av två hantverkare som monterat dit den. Bänkskivan är alltså äntligen på plats!

Nu återstår naturligtvis att kakla väggen bakom, men vi har bestämt oss för att vänta med det tills barnet är utanför min kropp och vi har fått någon form av rutin på det nya livet. Har vi väntat så här länge kan vi lika gärna vänta några veckor till.


Kommentarer
Postat av: Josse

Jaa jätteskönt! Hihi tack jag ska försöka men annars lär det gå bättre efter förlossningen då jag inte har en bebis som pressar ihop min magsäck och gör det trångt i magen (för i vanliga fall har jag inga problem med stora portioner). Nåja bara allt är bra med pyret så överlever jag som spinkis :) Hur mår du? Kram!

Postat av: HUSnrNIO

Härligt med köksrenovering. Skulle vilja själv och har en milon ideér men tyvärr finns det inte pengar till det just nu. Fin bänkskiva. Ha en trevlig helg.

2009-07-10 @ 00:05:33
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback