Både arbete och nöje

Ja, så kan man verkligen sammanfatta den här helgen. Jag har varit i O-hamn på blixtvisit för en trevlig middag och schlagerkväll med familjen och ett besök hos en kompis och hennes familj (inkl en ny liten bebis!). Hur mysigt som helst!

När jag kom hem tidigare idag såg vårt vardagsrum plötsligt ut så här...


Svärföräldrarna hade bestämt sig för att de återigen var sugna på lite hantverksarbete, så medan jag fikade i godan ro ett antal mil bort slet P och hans föräldrar med spackel, slip och tapetsering.

Till mitt försvar måste jag ändå säga att jag ägnade ett antal timmar åt att spackla innan jag gav mig av igår, så jag har inte bara roat mig i helgen =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

så då tog du med dig din egengjorda slip-kubb i onödan då? ;)



Jag ser att julbockarna har funnit sin plats i vardagsrummet också :)



Tapeten är jätte fin förresten

Postat av: Ulrika

Julbockarna smyger sig fram där man minst anar det! =)

2009-03-17 @ 22:18:13
Postat av: Malin

Vad fint det blev och vad gulligt av dem! De får gärna komma hit en sväng också:) Tack för dina snälla ord i min blogg.Kram

2009-03-18 @ 23:26:51
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback