Shoppinghelg i Malmö

Helgen har jag spenderat nere i Malmö tillsammans med min mamma. Vi har ägnat oss åt en hel del shopping, men även ett besök på Hem & Villa mässan och naturligtvis en massa fika och god mat. Tyvärr visade sig inte vädret från sin bästa sida, men bortsett från det har det varit en toppenhelg.

Förutom att mamma och jag fått en massa tid för att umgås så har jag haft möjlighet att uppdatera min garderob en aning. Det var välbehövligt vill jag lova! Jag förnekade länge mitt behov av mamma-kläder, men nu är det första plagget inhandlat. Ett par jeans med läcker mudd upptill blev det och jag har en känsla av att de kommer att bli välanvända!

Medan jag har varit borta på roligheter har Peter med hjälp av sina föräldrar slitit med att lägga golv här hemma. Ibland är livet inte riktigt rättvist, hihi!


Jag kommer alltså att möta våren i ett par såna här... tänk så det kan bli! (bild från www.hm.se)

Intressant att notera är att jag trots besöket i den större staden Malmö (som borde ha ett betydligt större utbud än Kalmar) bara kommer hem med shoppingkassar från HM...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback