Alvins fest

I lördags hade vi alltså namngivningsfest för Alvin. En massa familj och släkt samlades för att fira honom, och jag hoppas att alla hade en trevlig kväll. Vi inledde med en kort ceremoni där vi läste en dikt, berättade om hur Alvin fick sitt namn, spelade en sång, tände ljus och skålade.

Alvin fick en massa fina presenter, så nu är jag väldigt sugen på att börja inreda hans rum. (Men han behöver inget eget rum än, och har heller inga möbler förutom vaggan så det fixet får jag spara ett tag till.)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grymt snygg Alvintavla! Helt i min smak!

Kul att det gick bra i övrigt och att ni fick till en mysig liten fest!



kram s

2009-11-02 @ 18:21:08
Postat av: Anonym

Ja, det var verkligen en trevlig kväll. Tusen tack! Ni har en liten goding till son! Kram fråm Morbror och Moster

2009-11-02 @ 21:41:51
Postat av: Ulrika

Sofie: Ja jag gillar den massor!



Ann (gissar jag): Kul att ni tyckte det var värt resan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback