Höstutmaningen v. 4

De här fyra veckorna har verkligen gått snabbt! Det var kanske inte optimalt att ge sig på en utmaning när en semestervecka är inbokad, men va tusan... Det har ju gått bra ändå! Grönsaker till varje lunch/middag tänker jag inte ens på längre, det går per automatik. Träning tre gånger i veckan och inga tomma kalorier på vardagar går också bra, även om jag måste tänka och planera lite kring det ibland. Det här med plankor innan varje dusch har jag faktiskt glömt de senaste veckorna så det får jag ta tag i igen.

Jag har inte lyckats med att nå mina resultatmål under de här veckorna, men det känns ok. Det viktigaste var att få in rutiner som jag mår bra av och som jag kan fortsätta med under hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback