Kustbyte

I helgen var det äntligen dags för vår årliga utflykt till västkusten. Om jag ska vara ärlig var jag lite rädd att det skulle bli pannkaka av det mesta, eftersom det är ett litet äventyr att vara på vift med en treåring med trots som mellannamn och en ganska så nyfödd bebis. Men det gick jättebra och jag är så glad att vi vågade oss på det här projektet.
 
Vi hann med en visit med övernattning hos min bror och hans tjej i Varberg, ett fartfyllt besök på Liseberg och en hotellnatt på Gothia Towers. Vi lyckades till och med att äta middag på en ganska tjusig restaurang utan att störa några andra gäster!
 
Efter en solig och skön dag drog det in ett riktigt regnoväder över Göteborg på kvällen, men det gjorde inget eftersm det ändå inte var aktuellt att "göra stan".
 
 
(Jag överhörde maken summera helgen med "det vore ju trevligt att få sova på semestern nån gång", men han är ju inte den som uttrycker sig i positiva ordalag i onödan så jag tror och hoppas att hela familjen är nöjd med utflykten!)

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Man kan ju undra vad du gjort med dina killar, dom ser ju helt utslagna ut.Besök i storstäder tar på krafterna. Kram till er alla. Vi syns snart, längtar.

2012-08-28 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback