Pulkabacken

Dagen började med över 20 minusgrader så jag var tveksam till om det skulle bli någon utevistelse idag. Men solen värmde på bra så efter lunch fick jag tillsammans med mamma och pappa med mig Alvin till pulkabacken. Tyvärr var han inte särskilt intresserad av att åka nerför backen, men mamma lyckades i alla fall lura honom till att sätta sig på snowracern och sen fick hon dra honom hem. Alltid något! Vi fick i alla fall en liten dos av solljus och frisk vinterluft, och förhoppningsvis kan vi göra ett nytt försök i backen nästa helg. Frågan är bara hur vi ska få trots-mannen att tro att det är hans idé...


Kommentarer
Postat av: mormor

Den lilla godingen fick ju mormor att springa med honom på kälken. Han gillar ju när det går fort så nästa helg åker han säkert i backen. Tack för en underbar söndag. Kram till er alla.

2012-02-05 @ 22:28:34
Postat av: Anonym

Jaha, nu fick mormor vara med tror jag.Han ville väl se om hon hängde med(det tror jag hon gjorde).Ni hade säkert jättekul i snön men kallt är det ju.Får Alvin träna lite till på kälken så kommer det snart att gå undan värre.Längtar efter att få vara med.

Kram så länge.

2012-02-06 @ 11:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback