17: Drömresa

Just nu vore min drömresa ett par veckors sol och bad tillsammans med min familj. Vi skulle bo på ett fint hotell med ett härligt poolområde och schysst mat. Det skulle finnas barn-klubb så att Alvin fick leka av sig några timmar per dag samtidigt som vi andra kunde slappa lite. Självklart skulle vi ha all-inclusive, och tillgång till en tränings/spa-avdelning. Det skulle vara sol vare dag och 28-30 grader i luften på dagarna. Det bästa av allt vore om vi kunde teleportera oss dit så vi slapp själva resandet!
 
Eftersom detta är just en drömresa har jag så klart inga foton. Men en bild från förra årets superhärliga Mallis-vecka kan jag bjuda på.
 

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Det är inte fel att drömma sig bort ibland,nästa år blir det kanske verklighet. Vi får hoppas det i alla fall, men det är inte heller fel att tänka tillbaka på det som varit. Kram till er alla.

2012-09-11 @ 14:37:25
Postat av: Farmor o Farfar

Minns det så väl och kommer aldrig att glömma den resan.Framför allt glömmer inte farfar när Alvin hela tiden ville titta på bilarna som hoppade(det var nästan roligare än att bada). Vi hade sååå skönt hela veckan.
Kram.

2012-09-11 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback