Lycka!

För ett år sedan var jag höggravid och hade en kropp som inte mäktade med så mycket annat än stillasittande. Efter jobbet satt jag mest i soffan och virkade och tyckte synd om mig själv. Då längtade jag extremt mycket efter tre saker.
 
- Bebisen
- Att kunna leka med Alvin
- Träning
 
Den där perioden har påverkat mig mer än jag trodde att den skulle göra. Nu kan jag konstatera att Axel så klart var värd alla krämpor (det har jag tyckt hela tiden). Men det intressanta är att jag fortfarande njuter av att återigen kunna vara ute och leka och springa och cykla med Alvin och att få köra skiten ur mig på ett träningspass. Att ha en kropp som är frisk och stark är verkligen en gåva!
 

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Tänkvärda ord. Man ska vara glad o tacksam för vad man har.Både vad det gäller ens familj och en pigg kropp. Tyvärr tar man det ofta bara för givet. Kram till er alla. Längtar efter er.

2013-04-24 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback