Alvin 4 år

Så var det äntligen dags att fylla år. Som han har längtat! Tidigt, tidigt i morse kom han och väckte mig och bad mig hjälpa honom att sätta på skjortan så att han skulle vara fin och redo inför kalaset (som började typ 8 timmar senare). Födelsedagen har naturligtvis inbringat massor av fina och roliga presenter. Vid första anblicken var nog Thomas-tågen och skattkistan mest uppskattade, men jag tror att andra saker kommer att bli väl så använda framöver. Nu återstår det bara för mig att lansera idén med en in - en ut!
 
Tyvärr har dagen bjudit på bedrövligt väder - regnigt, blåsigt och kallt. Trots detta tvingade vi kalasgästerna att sitta ute och äta. Det är ju trots allt sommar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

TACK,så jättemycket för en fin födelsedagsfest.Alltid lika roligt när när dom små killarna fyller år. Alvin är en fantastisk värd när han har kalas.Han ser till att man får leka med alla presenterna och man har inte en tråkig stund. Och ni som fixade resten är också fantastiska.
Kram till er ALLA.

2013-07-11 @ 09:47:44
Postat av: Farbror och Tant Pauline

Stoooort grattis i efterskott Alvin! Vi kommer och firar dig snart någon dag, så sprider vi ut paketöppningen lite =). kram!

2013-07-11 @ 10:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback