Kalaspremiär

Idag har Alvin varit på sitt första barnkalas. Det var två pojkar på hans förra avdelning som fyllt fyra och varit väldigt tydliga med att han skulle bjudas på deras kalas. Gulle! Han var lite nervös innan, men när han kom dit och såg att det var barn han kände där och att de inte tagit med sin hund gick det jättebra och jag lämnade honom. Två timmar senare var det en väldigt nöjd kille jag fick med mig hem. Han berättade vad de ätit och vilka lekar de lekt och började genast planera vilka han ska bjuda på sitt kalas när han fyller år nästa gång!
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Vilken söt liten kalasklädd kille. Så roligt att allt gick bra o han var nöjd.Rädslan för hundar kommer nog från modern, jag tycker mig känna igen hans beteende. Kram till er alla.

2013-09-29 @ 22:36:00
Postat av: frida

hihi så gulligt. Ja det med kalas e kul.

kram

Postat av: farmor o farfar

Alvin gillar ju kalas men han ser lite tveksam ut tycker jag. Men så går det upp ett ljus,det här blir nog kul i alla fall. Precis så ser det ut på bilderna.Och roligt var det förstår jag. Tänk vad många kalas det kommer att bli med tiden.
Kramar från oss.

2013-09-30 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback